1987’den bu yana 40 ülkede 3,5 milyartüketiciye ulaşan ve Türkiye’de 3. kez düzenlenen “Tüketici İnovasyon ödülü 2018” kazananları, 3 Mayıs 2018 Perşembe günü gerçekleştirilen .dül töreniyle sahiplerini buldu.
Üretici firmalar ile perakende sektörünün önde gelen temsilcilerini bir araya getiren ödül töreninde, Nielsen’in 4 bin tüketiciyle birebir görüşerek yaptığı anketler sonucunda kazanan şirketler ve ürünleri açıklandı.
“Şenpiliç Annemin Köftesi”, tamamen bağımsız tüketici araştırması sonucunda “Yılın Seçilmiş ürünü” ödülünü aldı.
Hızlı tüketim sektöründe, yenilikçi ürünlerin en iyilerini ödüllendiren ve her faaliyet gösterdiği ülkede inovasyon adına büyük bir referans olan Tüketici İnovasyon ödülü, dünyada 270 binden fazla tüketici tarafından oylanıyor.